Admin Admin
Počet príspevkov : 139 Join date : 14.06.2014
| Predmet: pravidlá St júl 02, 2014 11:24 pm | |
| RULES V CELEJ TEXTOVEJ HRE PLATÍ PRAVIDLO -> 1 POST = MINIMÁLNE 3 RIADKY TEXTU. 1. Presun z destinácie do destinácie trvá minimálne 5 minút. - Presun môže byť ovplyvnený schopnosťou, samozrejme až po dohode s adminom.2. Hráč je povinný rozlišovať vedomosti svojej postavy a svoje vedomosti. 3. Hráč je povinný brať ohľad na kondíciu svojej postavy. - Ak je vaša postava zranená, chýba jej končatina, či je iným spôsobom handicapovaná, je nutné tomuto handicapu prispôsobovať vaše počínanie si.4. Ignorovanie útokov znamená obdržanie zranenia, ktoré mal ignorovaný útok spôsobiť. 5. Zabiť postavu bez povolenia jej majiteľa či admina nie je možné. - Násilným vniknutím do cudzej bašty dávate povolenie k zabitiu svojej postavy!6. Podpis postavy musí zahŕňať aspoň techniky, ktoré postava ovláda, a ktoré trénuje. - K technikám, ktoré postava trénuje musí byť uvedený aj dátum začiatku a ukončenia tréningu.7. Každá technika postavu vyčerpáva. Niektoré techniky vyčerpávajú menej, iné zasa viac. V každom prípade platí, že nikto nie je superman a časom sa teda tak či onak unaví! - stamina indicator:
Stamina Indicator je tu od toho, aby nám aspoň orientačne ukázal výdrž jednotlivých postáv. Ako je známe, nie všetci majú rovnakú výdrž, čo znamená, že niekto vydrží bojovať menej, niekto zasa viac. Maximálna hodnota stamina indicatoru je 12, pričom minimálna hodnota je 1. Znamená to asi toľko, že postava, ktorá má číslo v indicatore bližšie k dvanástke, môže bojovať dlhšie, prípadne je schopná používať náročnejšie techniky vo väčšom množstve. Naopak, postava s číslom, ktoré sa viac blíži k jednotke, sa vyčerpá skôr. Avšak postavy, ktorých číslo v indicatore je nižšie, majú výhodu v učení sa techník. Dá sa povedať, že nemusia dostať pod kontrolu tak veľké množstvo energie a tým pádom nemusia trénovať tak dlho. pozn. Výška stamina indicatoru sa mení vzhľadom k úrovni postavy. 8. Je nutné, aby ste svoje kroky v boji popisovali veľmi podrobne a taktiež brali ohľad aj na počínanie si súpera. - Jednoduchá veta "útoku som sa vyhol" nie je pokladaná za dostatočnú. Je nutné, aby bol daný uhybný manéver podrobne popísaný.9. V prípade, že máte problém s bojom súpera, pokúste sa ho vyriešiť prostredníctvom PM alebo skypu a pod. V žiadnom prípade ho neriešte priamo v hre. - Ak sa ani cez PM/skype/ICQ a pod. nedohodnete, požiadajte Admina či moderátora o vyriešenie sporu.* Admin team si vyhradzuje právo kedykoľvek pravidlá zmeniť! | |
|